Бележки от един тест драйв

след хубав уикенд, на границата между лятото и есента

 

 

Червена.

Бестселър.

С добра репутация.

Привлекателна.

Секси.

Спазва обещанията си.

Разчита на детайл и финес.

Има идентичност като дизайн.

Безопасна.

Толерантна към околната среда. Замлъква дискретно на светофар, това определено ми харесва.

 Свети LED-красиво в тъмното.

Държи се перфектно в града.

Придвижва ме гъвкаво и на дълги разстояния.

Паркира се почти сама – Easy Park Assist.

Има по френски изискан интериор, докосваш кадифе. Воланът е облицован с кожа.

Звук от BOSE, чист, реален, чува се първа цигулка.

Разбира се отлично с телефона ми.

Има малки тайни места за очила, пудра и червило .

Склонна е да се персонализира.

Отлична навигация+ информация за трафика.

Touch screen екран, важно ми е, чувствам се комфортно с него.

Събира достатъчно багаж, може дори леко да се прекали.

Отива й различен контекст, виждате.

Новото CLIO. Сякаш винаги съм го имала.

Leave a Reply

